Promocje
Maska w płachcie "Odmładzająca" 25ml
Maska w płachcie "Odmładzająca" 25ml
6,90 zł 4,00 zł
szt.
Maska w płachcie "Energizer" 25ml
Maska w płachcie "Energizer" 25ml
6,90 zł 4,00 zł
szt.
Maska w płachcie "Nawilżająca" 25ml
Maska w płachcie "Nawilżająca" 25ml
6,90 zł 4,00 zł
szt.
Mezo-maska przeciwutleniająca "Odmładzająca" 45ml
Mezo-maska przeciwutleniająca "Odmładzająca" 45ml
9,90 zł 7,00 zł
szt.
Biała glinka wałdajska "Odmładzająca" 155ml
Biała glinka wałdajska "Odmładzająca" 155ml
10,00 zł 7,00 zł
szt.
Tonik do twarzy "Matujący" 260ml
Tonik do twarzy "Matujący" 260ml
14,90 zł 9,00 zł
szt.
Woda micelarna "Anti-Age" 245ml C+CITRUS
Woda micelarna "Anti-Age" 245ml C+CITRUS
11,90 zł 7,00 zł
szt.
Masażer wielofunkcyjny do twarzy i ciała 3w1
Masażer wielofunkcyjny do twarzy i ciała 3w1
450,00 zł 147,00 zł
szt.
Derma roller 6w1 Gold Titanum  ICE
Derma roller 6w1 Gold Titanum ICE
200,00 zł 87,00 zł
szt.
Maska w płachcie "Rozświetlająca" 25ml
Maska w płachcie "Rozświetlająca" 25ml
6,90 zł 4,00 zł
szt.
Krem Multiwitamina "Natychmiastowy blask" 8ml
Krem Multiwitamina "Natychmiastowy blask" 8ml
5,90 zł 4,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Submit
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacja

Zakupy Premium - GWARANCJA 3 lata door-to-door (od drzwi do drzwi)*

* gwarancja door-to-door przysługuje tylko klientom, którzy dokonali zakupu w naszym sklepie www.beautylimited.pl, co zweryfikujemy po numerze zamówienia.

 

Gwarancja i reklamacje:

1. Gwarancja na produkt jest udzielana na podstawie paragonu lub faktury VAT. Okres gwarancji dla wszystkich naszych urządzeń to 36 miesięcy od momentu otrzymania towaru. Gwarancji nie podlega sprzęt, co do którego serwis stwierdzi uszkodzenie z winy kupującego.


2. Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: info@beautylimited.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: Arcotech, ul. Budowlanych 46B 45-123 Opole.

3. Kupujący ma prawo do skorzystania z gwarancji door-to-door (od drzwi do drzwi)*. Kupujący powinien najpierw skontaktować się ze sklepem pod adresem info@beautylimited.pl i poinformować o chęci dokonania gwarancyjnej naprawy podając adres do odbioru towaru naszym kurierem lub poprzez stronę www.szybkiezwroty.pl, wybierając sklep "ARCOTECH" i wypełnieniu odpowiedniego formularzu.

W rubryce "OPIS" należy podać opis usterki, adres zwrotny wraz z numerem telefonu oraz adresem email. Po akceptacji przez sklep arcotech.pl wygeneruje się kod na SMS/email do darmowej wysyłki poprzez paczkomat. Kod wystarczy napisać na paczce i włożyć do paczkomatu.

*gwarancja door-to-door przysługuje tylko klientom, którzy dokonali zakupu w naszym sklepie Arcotech.pl , co zweryfikujemy po numerze zamówienia.


4. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać, co najmniej:


- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.


5. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwracamy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.


6. Reklamację rozpoznajemy w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.


7. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail (jeśli tą drogą zgłosił reklamację).

8. Naprawiony produkt odsyłamy na swój koszt na wskazany przez Kupującego adres.

9. Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, koszty odesłania ponosi Kupujący.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl