Regulamin sklepu

Regulamin sklepu Beautylimited.pl (prosimy o dokładne zapoznanie się z regulaminem przed złożeniem zamówienia)


Właścicielem sklepu internetowego Arcotech.pl jest firma Arcotech Janusz Rugała Spółka Komandytowo-Akcyjna z siedzibą przy ul. Budowlanych 46B w Opolu, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000961999 , NIP: 7543349377 , REGON: 521548387

Wszystkie ceny towarów znajdujących się w ofercie beautylimited.pl podane są w złotych polskich i są cenami końcowymi.

Zakupy w sklepie beautylimited.pl realizowane są drogą wysyłkową.

Do każdego wysłanego zamówienia dołączamy paragon lub fakturę VAT. Nie wyrzucaj paragonu/faktury, gdyż jest on podstawą zwrotu lub reklamacji towaru.

Wszystkie produkty, które możesz u nas kupić, są dostępne  i znajdują się w naszym magazynie. Oznacza to, że Twoje zamówienie zacznie być realizowane od razu po jego złożeniu.

 

Zamówienia:


Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie "formularza zamówienia" znajdującego się na stronach sklepowych i przesłanie go do obsługi sklepu beautylimited.pl. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z zawarciem umowy na odległość (zgodnie z przepisami ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz.U. z 2000 r., nr 22, poz.271) obowiązującej od 1 lipca 2000).


1. Zamówienia mogą Państwo składać bezpośrednio na stronie sklepu beautylimited.pl nawet bez rejestracji konta przy użyciu opcji dodawania produktu do Koszyka.


2. Wszystkie ceny towarów w sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT.


3. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.


4. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w uzasadnionych przypadkach, np. brak wpłaty w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia.

Po złożeniu zamówienia, otrzymasz automatyczną odpowiedź z serwisu beautylimited.pl potwierdzającą przyjęte zamówienie.

Od tej chwili zamówienie znajduje się w trakcie realizacji.

Płatności:

1. Płatności w sklepie Beautylimited.pl można dokonać za pośrednictwem systemu :

- Płatności Shoper (bezpieczeństwo płatności online zapewnia Autopay - www.autopay.pl)
- Karty płatnicze
* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro

(w przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego)

- Przelewy24
- Google Play
- Raty Online
- PayPo
- BLIK
- Przelew tradycyjny

Dane do wpłat w walucie PLN:

Santander Bank:
09 1090 2138 0000 0001 5049 5908

Arcotech Spółka Komandytowo-Akcyjna
ul. Budowlanych 46B, 45-123 Opole

(w tytule przelewu proszę podać numer zamówienia lub imię i nazwisko Kupującego)

Wpłaty dokonywane z zagranicy w walucie innej niż PLN:

Santander Bank:
IBAN: PL09 1090 2138 0000 0001 5049 5908

Arcotech Spółka Komandytowo-Akcyjna
ul. Budowlanych 46B, 45-123 Opole

KOD SWIFT: WBKPPLPP

(w tytule przelewu proszę podać numer zamówienia lub imię i nazwisko Kupującego)

3. Płatności należy dokonać w terminie 7 dni od daty zakupu. 

4. W przypadku płatności za pobraniem towar wysyłamy kurierem DPD / Inpost / Pocztex w 24h od momentu złożenia zamówienia (w dni robocze).

Zwroty:

Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem


Warunki dostawy:

1. Dostawy realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej Pocztex (Poczta Polska) /DPD / Inpost oraz Paczkomaty InPost.


2. Na czas realizacji zamówienia składa się kompletownie i pakowanie zamówienia oraz czas dostarczenia przesyłki.


3. Nie ma możliwości odbiorów osobistych - sprzedaż tylko wysyłkowa.

4. Sprzedawane przedmioty są nowe i wolne od wad z 36 miesięczną gwarancją.

Sklep beautylimited.pl dołoży wszelkich starań, aby złożone przez klienta zamówienie wysłać w ciągu maksymalnie 24h od momentu zamówienia w dniu roboczym. O ewentualnym przedłużeniu terminu realizacji zamówienia powiadomimy wysyłając e-mail na adres podany przy rejestracji (klientowi przysługuje wtedy prawo do rezygnacji z zamówienia). Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy przesyłki Pocztexem (2-4 dni), Paczkomaty InPost (1-2 dni robocze) lub kurierem DPD/ Inpost (1-2 dni robocze).


Wysyłka i koszt wysyłki.

W ramach pakietu Zakupy Premium obecnie oferujemy darmową wysyłkę przy zamówieniach na kwotę powyżej 300zł

Paczki wysyłamy tylko na terenie kraju. Nie wysyłamy za granicę.

Paczki są odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem w transporcie.


Forma wysyłki:

- Kurier Pocztex 48

- Kurier DPD

- Kurier Inpost

- Paczkomaty InPost

 

1. Koszty wysyłki i transportu dla zamówień podawane są w momencie finalizacji zakupu.


2. Opłaty naliczane są według:

  • wagi i gabarytów przesyłki 
  • formy wysyłki : przedpłata lub pobranie
  • dostawcy: Pocztex (Poczta Polska) , kurier DPD / Inpost lub Paczkomaty Inpost

Ilość, waga i gabaryt towarów w przesyłce ma wpływ na cenę końcową dostawy.

3. Aktualny cennik dostawy dostępny jest w momencie zatwierdzenia zakupu produktu.

 

Gwarancja i reklamacje:

1. Gwarancja na produkt jest udzielana na podstawie paragonu lub faktury VAT. Okres gwarancji dla wszystkich naszych urządzeń to 36 miesięcy od momentu otrzymania towaru. Gwarancji nie podlega sprzęt, co do którego serwis stwierdzi uszkodzenie z winy kupującego.

2. Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: info@beautylimited.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: Arcotech, ul. Budowlanych 46B 45-123 Opole.

3. Kupujący ma prawo do skorzystania z gwarancji door-to-door (od drzwi do drzwi)*. Kupujący powinien najpierw skontaktować się ze sklepem pod adresem info@beautylimited.pl i poinformować o chęci dokonania gwarancyjnej naprawy podając adres do odbioru towaru naszym kurierem lub poprzez stronę www.szybkiezwroty.pl, wybierając w zakładce "ARCOTECH" i wypełnieniu odpowiedniego formularzu.

W rubryce "OPIS" należy podać opis usterki, adres zwrotny wraz z numerem telefonu oraz adresem email Po akceptacji przez sklep beautylimited.pl wygeneruje się kod na SMS/email do darmowej wysyłki poprzez paczkomat. Kod wystarczy napisać na paczce i włożyć do paczkomatu.

*gwarancja door-to-door przysługuje tylko klientom, którzy dokonali zakupu w naszym sklepie beautylimited.pl , co zweryfikujemy po numerze zamówienia.


4. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać, co najmniej:


- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.


5. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwracamy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.


6. Reklamację rozpoznajemy w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.


7. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail (jeśli tą drogą zgłosił reklamację).

8. Naprawiony produkt odsyłamy na swój koszt na wskazany przez Kupującego adres

9. Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, koszty odesłania ponosi Kupujący

 

Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA.

  1. SPRZEDAWCA jest zobowiązany dostarczyć PRODUKT będący przedmiotem umowy - bez wad.
  2. SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili - przez okres 2 lat.
  3. SPRZEDAWCA informuje, że w przypadku PRODUKTÓW objętych także gwarancją uprawnienia kupującego i obowiązki gwaranta z tego tytułu są określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w KARCIE GWARANCYJNEJ. Udzielona GWARANCJA na sprzedany PRODUKT jest uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień KONSUMENTA z tytułu odpowiedzialności SPRZEDAWCY z tytułu przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (art. 577 Kodeksu Cywilnego).
  4. SPRZEDAWCA jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli KONSUMENT wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
  5. W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego PRODUKTU z umową, KONSUMENTOWI przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  6. W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy, aby KONSUMENT wypełnił protokół reklamacyjny, lub w innej formie opisał podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłał zgłoszenie drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą na adres do korespondencji SPRZEDAWCY podany w nagłówku. Zgłoszenia można też dokonać telefonicznie lub ustnie.
  7. Wadliwy PRODUKT - w uzgodnieniu ze SPRZEDAWCĄ - jeżeli będzie to możliwe i celowe - KONSUMENT, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, będzie zobowiązany na koszt SPRZEDAWCY dostarczyć rzecz do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana KONSUMENTOWI. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez KLIENTA byłoby nadmiernie utrudnione, KLIENT obowiązany jest udostępnić rzecz SPRZEDAWCY w miejscu, w którym rzecz się znajduje.
  8. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KLIENT może złożyć oświadczenie z wnioskiem o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba że SPRZEDAWCA niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez SPRZEDAWCĘ albo SPRZEDAWCA nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
  9. Jeżeli KUPUJĄCYM jest KONSUMENT, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.
  10. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.
  11. KUPUJĄCY nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  12. SPRZEDAWCA rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji i poinformuje w tym czasie drogą pisemną lub elektroniczną KONSUMENTA o stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.
  13. Po uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KONSUMENTOWI koszty związane z reklamacją a poniesione przez KONSUMENTA. SPRZEDAWCA przekaże należną kwotę KONSUMENTOWI na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym.
  14. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - SPRZEDAWCA odeśle produkt KONSUMENTOWI na własny koszt.

Odstąpienie od umowy.

1. W ciągu 30 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku zostaną zwrócone wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.


2. Aby odstąpić od umowy, prosimy napisać na adres e-mail: info@beautylimited.pl i załączyć uzupełniony Formularz zwrotu


3. W przypadku odstąpienia od Umowy i odesłania towaru we własnym zakresie Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. W przypadku skorzystania z darmowego zwrotu Kupujący może dokonać zwrotu poprzez stronę www.szybkiezwroty.pl , wybierając w zakładce "ARCOTECH" i wypełniając odpowiedni formularz.

Bardzo istotne jest aby w polu "Powód zwrotu" podać numer konta do zwrotu. Po zatwierdzeniu przez sklep www.beautylimited.pl Kupujący otrzyma specjalny kod na sms oraz na email, który wystarczy napisać na paczce i a następnie włożyć ją do paczkomatu.

* darmowy zwrot przysługuje tylko klientom , którzy dokonali zakupu w naszym sklepie beautylimited.pl, co zweryfikujemy po numerze zamówienia.

Możecie Państwo skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej lub pobrać gotowy wzór.

Kliknij tutaj aby pobrać gotowy formularz:  Formularz zwrotu

Dane sprzedawcy:

Arcotech
Budowlanych 46B
45-123 Opole


Ja (imię i nazwisko):

niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy:

Numer zamówienia (nie jest wymagany):

Data zawarcia umowy (data zakupu):

Data odbioru towaru:

Imię i nazwisko:

Adres:

Data:

Numer konta do zwrotu:


....................................................
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

 

4. Nie odbieramy paczek wysyłanych za pobraniem (płatnej przy odbiorze)

5. Odsyłając produkt Kupujący powinien zadbać aby był on porządnie zapakowany, aby nie uległ uszkodzeniom podczas transportu. Jeżeli produkt nie był użytkowany zgodnie z instrukcją i nosił ślady uszkodzeń potwierdzających użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem i instrukcją to zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta sklep Arcotech.pl może zwrócić Kupującemu kwotę mniejszą, niż zapłacił. Ewentualne potrącenia ustalane są indywidualnie w zależności od stanu w jakim wróci produkt w ramach odstąpienia od Umowy.

Pozasądowy sposób rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl